זעזוע: שרת התחבורה בוחנת תפעול הרכבת הקלה בשבת

איתי גדסי 6 Comment on זעזוע: שרת התחבורה בוחנת תפעול הרכבת הקלה בשבת

בממשלה מנסים לקבוע עובדות בשטח ולפגוע בסטטוס קוו כחודשיים לפני עזיבתם את משרדי הממשלה | שרת התחבורה מירב מיכאלי הודיעה בצהרים כי הורתה לנת"ע לבחון הפעלת את הרכבת הקלה בגוש דן בשבת ולמסור לה את המשמעויות התקציביות והחוזיות | במפלגות החרדיות תוקפים בחריפות את מיכאלי

צילום: Olivier Fitoussi/Flash90
21:55
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on מכה קשה לטרור: צה"ל חיסל מחבל בכיר בלבנון

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שרת התחבורה מרב מיכאלי הורתה לנת"ע לבחון הפעלת את הרכבת הקלה בשבת ולמסור לה את המשמעויות התקציביות והחוזיות.  כל זאת בעקבות התנועה החילונית 'דרכנו' שברכה את שרת התחבורה מרב מיכאלי על הודעתה זו.

בתחילת השבוע פנתה תנועת דרכנו לשרת התחבורה והעבירה לה חתימות של למעלה מאלף אזרחים ואזרחיות שלחצו כי מיכאלי מיכאלי תפר את הסכם הסטטוס קוו כפי שהיה נהוג עוד משנות קום המדינה, ודרשו שלא תאפשר את סגירת ה'קו האדום' של הרכבת הקלה בגוש דן בימי שבת וחג.

בפניה לשרת התחבורה מרב מיכאלי, ביקשה תנועת דרכנו כי תורה על פתיחת הקו האדום לנסיעה גם בימי שבת וחג וציינו: "שלוש התחנות באזור בני ברק הן תת קרקעיות, וניתן לקבוע שהרכבת לא תעצור בהן כלל". זאת למרות שתושבי בני ברק מתנגדים שהרכבת תעבור בשבתות בשטחם.

מתנועת ש״ס נמסר: שרת התחבורה מנסה לטשטש את הכישלון המחפיר של הקדנציה שלה בכל התחומים, באמצעות קמפיין בחירות ציני על חשבונה של השבת היקרה והצביון היהודי של המדינה. חרפה.

ח"כ משה אבוטבול יו"ר השדולה למען השבת בתגובה לדברי השרה: "זוהי שירת הברבור. כששרת הטיקטוק והפקקות קולטת ששעון הזמן אזל ובעצם מגלה ששנה עברה עליה בבטלה ללא שום הישג לציבור היא ממהרת לתפוס טרמפ עם הנשק הישן להכות בעיניני הדת ולקבל כותרות חיוביות. מירב , חבל"ז עכשיו, האומה תפנה לך גב. סעי הבייתה באוטוסטרדה".

ח"כ איתמר בן גביר בתגובה לקידום הפעלת הרכבת הקלה בגוש דן בשבת: "מציע למירב מיכאלי שתתחיל להתעסק בבעיות התחבורה הקשות של ישראל בימי חול, לפני שהיא מחפשת פרובוקציות בשבת. במקום לדאוג לבעיית הפקקים והתאונות, השרה מיכאלי מחפשת כותרות קלות, פעם עם עיסוק בטמפטרטורה ברכבת, וכעת באמצעות חילול שבת ופגיעה בזהות היהודית של המדינה. אולי עדיף שתישאר במה שהיא טובה, בטיקטוק".

האזינו לדברי יו"ר סיעת ש"ס בכנסת מיכאל מלכיאלי:

ח"כ אוריאל בוסו אמר בתגובה: "‏מירב מיכאלי היא עוד הוכחה, שהשמאל שכח מה זה להיות יהודי".

בעקבות הצהרת שרת התחבורה מירב מיכאלי על הפעלת הרכבת הקלה בשבת, פנה חה"כ ד"ר שלמה קרעי מהליכוד ליועצת המשפטית לממשלה, בדרישה לעצור כל בדיקה ופעולה כזו בתקופת בחירות ללא כל מנדט ציבורי:

"אני קורא לך לעצור לאלתר את הצעד הברוטאלי, הלא חוקי, המושחת והאנטי יהודי, של השרה מירב מיכאלי. אין לגברת הזו שום מנדט ציבורי לרמוס את יסודות המדינה היהודית ואת קדושת השבת.

הגיע הזמן, שגבירתי, עם כל הכבוד, תתעורר מתרדמת "ממשלת החלומות", ותתפקד כמי שאמורה לשמור על טוהר הבחירות, על ההגינות ועל שלטון החוק במדינתו של העם היהודי."

יו״ר סיעת יהדות התורה ח״כ מאיר פרוש על הפרסום ששרת התחבורה מקדמת תחבורה ציבורית בשבת: ״השרה מיכאלי עושה לנו קדימון מה חלילה יקרה אם ממשלת שמאל תעלה לשלטון. אנו נעשה הכל כדי שהנציגות החרדית תהייה גדולה, חזקה ומשפיעה בגוש הימין בכדי לשמור על עם ישראל, תורת ישראל וארץ ישראל״.

עוד הוסיף, ״כשההישג היחיד של השרה בתחבורה הוא לשנות את הטמפרטורה ברכבת, לא מפתיע שהיא בוחרת להתעלם מהאסונות הטראגיים שאירעו בחודש האחרון בדרכים ולנסות להפנות את האש למקומות אחרים״.

ח"כ אורי מקלב על הודעת שרת התחבורה בעניין הפעלת הרכבת הקלה בגוש דן בשבת: "שרת הכישלונות מחפשת בכל פעם כותרת ופעולות אנטי דתיות במטרה לכסות את הכישלונות. בכל פעם שיש תלונות על קשיים וחוסר תפקוד היא מנסה להסיט את השיח בהודעות מעין אלו. אנו נעשה הכל בכדי שמזימה זו לא תצליח עוד לפני מועד הפעלתה של הרכבת. הודעה זו מראה את מסוכנותה של ממשלה זו והחשש ממשלה דומה לזו לאחר הבחירות".

שר התחבורה לשעבר יו״ר הציונות הדתית ח״כ בצלאל סמוטריץ׳ הגיב גם הוא: "שרת תחבורה כושלת, החליטה לרמוס את השבת במדינת ישראל ולפגוע בזהות היהודית של המדינה כחלק מקמפיין הבחירות שלה. הבחירות הקרובות הן על האם מדינת ישראל תישאר מדינה יהודית ודמוקרטית או חלילה תהפוך למדינת כל אזרחיה שמובלת ע״י השמאל הפרוגרסיבי יחד עם תומכי הטרור. לא ניתן להם".

ח״כ יעקב טסלר: "הניסיון המביך והשקוף של שרת התחבורה מיכאלי לגרוף הון פוליטי לקראת הבחירות, על חשבון ערכי המסורת ושמירת השבת, מוכיח לנו כמה מסוכנת השאננות בבחירות הקרובות. מדהים לראות את קריסת שירותי התחבורה הציבורית בישראל, בעוד מיכאלי מתעלמת מהמוטל עליה בתפקיד ובוחרת לעסוק בשטויות, בהסתה ובפופוליזם זול".

"היום כבר ברור, רודפי הדת לא יבחלו בשום צעד, גימיק או גחמה, על מנת לפגוע בקדוש והיקר לנו. עלינו להתעורר ולעמוד על נפשנו, ברתימת כל הכוחות לניצחון היהדות החרדית בקלפי".



6 תגובות

מיין תגובות
  1. 6

    מה זה רוצים להעפיל את הרכבת בשבת השם ישמור

  2. 5

    השם ישמור להעפיל את הרכבת בשבת

  3. 4

    חס ושלום
    לא ניתן לזה לקרות
    שבת שומרת עלינו!!

  4. 3

    חצופהההההההההההההה
    אין לה בושה זאתי
    כולנו סובלים כאן עם התחבורה הציבורית
    וזאתי עוד דורכת לנו על הפצעים???

    1. הזוייייייי
      מסכימה עים כל מילה שלך!!!!